Fanclub SCL Tigers

Ou ir Saison 2023/24 fahre mir wider mitem Summer Car ad Uswärtsfahrte. Damit mir di Fahrte mitemne schwarze Null chöi dürefüehre, ischs ou die Saison so, dass mindestens 20 Lüt pro Fahrt müesse mitcho, süsch fahrt ke Car. Es git zwe Kategorie vo Fahrte, di witere (Gänf, Lugano, Davos, Aschua u Ambri) u di nechere (aui angere). We zweni Amäudige si, wird d Fahrt rund 24 Stung vorhär abgseit. D Prise für Mitglieder si 30.– für di nechere u 35.– für di witere, für Nid-Mitglieder chostet d Fahrt 40.– bzw. 45.–. Uf Bärn fahre mir nach wie vor nid, wüus z nach isch u dert aui säuber chöi häre cho. Wär sich grad us Nöimitglied amäudet und dr Mitgliederbitrag no im Car zaut, cha ab sofort vo de günstigere Prise profitiere. Imne setige Fall bechunsch dr Mitgliederuswis när nach einige Täg Bearbeitigszyt per Post zuegstellt.

Amäude chasch di nur über das Formular hie. Amäudige über privati Nummere vo Vorstandsmitglieder wärde nid berücksichtiget. Das isch ganz wichtig, wüu mir so aune di gliche Chance wei gäh und zudäm chöi mir so d Organisation uf mehreri Schultere verteile, wüu mehreri Lüt das chöi betröie.

Im Car gits jewils chlini Snäcks und Getränk z choufe. Es isch ja klar, dass Persone, wo chum meh chöi grad stah und es Risiko für d Suberkeit vom Car darsteue, nid dörfe mitfahre. Setigi Lüt chöi ou spontan ufem Wäg vor Fahrt usgschlosse wärde.

Amäude zu de Uswärtsfahrte

Du chasch di diräkt hie mitem Formular amäude bis spetischtens am Abe vorem Match, Mitternacht. Speteri Amäudige, ou über das Formular, wärde nach Ygang berücksichtiget und wes Platz het, chöi die Lüt ou mitcho. D Amäudigsigäng wärde jewilis spetischtens 1,5 Stund vor Abfahrt in Langnau kontrolliert. Aui Amäudige si verbindlech, wüu d Plätz im Car beschränkt si. Wär sich amäudet u nid uftoucht, mues d Fahrt glich zahle.

Hier kannst du dich für die Auswärtsfahrten mit dem Fancar anmelden. Preise werden noch bekannt gegeben. Je nach Zielort sind diese unterschiedlich. Bedingung, dass ein Car fährt: es müssen mind. 20 Personen angemeldet sein. Anmeldungen via Formular sind bis am Vorabend um Mitternacht möglich, spätere Anmeldungen werden nach Eingang und verfügbaren Plätzen berücksichtigt. Letzte Kontrolle der Anmeldungseingänge ist jeweils 1,5 Stunden vor Abfahrtszeit in Langnau.

bild1.jpg